Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podpora komunikace žáků prostřednictvím zpětné vazby učitele
SOVOVÁ, Lenka
ANOTACE Diplomová práce bude zkoumat zpětnou vazbu, kterou učitel poskytuje žákovi v běžné každodenní interakci v hodinách anglického jazyka. Tato interakce má tradičně třístupňovou strukturu, nazývanou IRE (initiation, response and evaluation), případně IRF, kde F představuje obecně follow -up, původně feedback. Tradičně má tato třetí fáze evaluační funkci, ale jak se ukazuje, v přirozené interakci učitele a žáka ve třídě, kdy se učitel zaměřuje na rozvoj komunikativních dovedností a kdy taková interakce připomíná spíše každodenní konverzaci, má tento třetí stupeň jinou funkci, některými autory nazývanou diskursní. Taková zpětná vazba je velmi podobná reakci mluvčích na vyslechnuté v běžné interakci mimo třídu. Ve třídě jde o to, že se učitel snaží o zahrnutí žákovy odpovědi do diskursu, nejde mu pouze o opravu a hodnocení. Učitel na žákovu odpověď reaguje zájmem, nějakou osobní poznámkou apod. Diplomová práce bude zkoumat techniky, které učitelé na vybrané škole používají k poskytnutí zpětné vazby v mluveném projevu, bude zkoumat, zda má tato zpětná vazba spíše evaluační či komunikativní charakter a na čem je typ zpětné vazby závislý. Cílem této práce je zjistit, který typ zpětné vazby, případně které techniky se ve výuce ukazují jako nejpřínosnější pro rozvoj efektivní komunikace žáků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.